Her på siden finder du svar på alt det, der handler om betaling, fortrydelsesret, reklamationsret og meget mere. Kontakt os hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål.
Alle vores priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms. Betaling kan ske via VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, Google Pay eller via bankoverførsel.
For udekøkkener, der specialfremstilles efter kundens specifikationer, gælder følgende betalingsbetingelser:
33 % af den samlede købspris faktureres ved bestilling.
Resterende 67 % faktureres ved afsendelse.
Ved ikke specialfremstillede varer, der betales via webshoppen, trækkes købsprisen altid først ved afsendelse.
Når du handler hos Køkkenuderum, sendes dine kontooplysninger trygt og sikkert direkte til PBS gennem en krypteret forbindelse (SSL), som kun du og PBS har adgang til. Det sikrer, at ingen uvedkommende kan se eller gemme dine personlige oplysninger, og du er derfor altid garanteret 100 % sikker betaling her hos os.
Hos Køkkenuderum får du altid gratis fragt på dit nye udekøkken
Dit udekøkken leveres af vores fragtmand direkte til din adresse. Han har travlt og har derfor som udgangspunkt ikke mulighed for at hjælpe med at bære dit udekøkken længere ind end til indkørslen. Hvis du ikke har bestilt installation, kan det derfor være en god idé at få hjælp fra en ven eller en nabo ved leveringen, så du kan få det hele godt plads.
Leveringstiden vil varierer fra produkt til produkt men oplyses altid inden køb.
Hos Køkkenuderum får du altid 14 dages fortrydelsesret ved køb af et standard udekøkken eller andre produkter i vores webshop.
Det skal selvfølgelig være nemt at returnere en vare, du har fortrudt købet af, og vi opfordrer derfor altid til at kontakte os så hurtigt som muligt, når du har besluttet dig for at returnere - så guider vi dig gennem processen.
Ved retur skal du være opmærksom på:
OBS: Et specialdesignet udekøkken er unikt og kan derfor ikke returneres ved fortrydelse eller lignende. Hvis der mod forventning er en fejl på dit udekøkken, bedes du kontakte os med det samme, så vi hurtigt kan rette få rettet fejlen.
Hos Køkkenuderum har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret i henhold til dansk lovgivning. Ved fejl eller mangler bedes du kontakte os med dokumentation (fx billeder) så hurtigt som muligt. Ved godkendt reklamation vil vi reparere, ombytte, refundere varen eller give dig et afslag i prisen afhængigt af, hvordan den konkrete situationer ser ud.
Du kan læse mere om dine rettigheder i forbindelse med reklamationsret hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Vi behandler personoplysninger i overensstemmelse med GDPR. Læs mere om, hvordan vi beskytter dine data, i vores persondatapolitik.
Hvis du ikke fandt svar på dine spørgsmål her på siden, er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan kontakte os her.
Du kan også læse med her for at finde svar på ofte stillede spørgsmål.